Sayfalar

Gece Evi Serisi Tüm Kitaplar E-book Oku






39 yorum:

Adsız dedi ki...

uyanmış ıda ekleseniz süper olcak!! :)

Adsız dedi ki...

bencede

Adsız dedi ki...

kesinlikle

Adsız dedi ki...

evet yaa UYANMIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

Adsız dedi ki...

bedava mı

Adsız dedi ki...

aynennn uyanmış

Adsız dedi ki...

hani yanmış,uyanmış ve kader onlarıda ekleseniz süper olacak

Adsız dedi ki...

bencede

Adsız dedi ki...

Aynen ya

Adsız dedi ki...

uyanmıs ne zaman eklenicek

Adsız dedi ki...

lütfen artık ayanmışıda ekleyin

Unknown dedi ki...

ya sadece uyanmışdeğil diğerleride eksik.. mesela yanmış ve kader... onlarıda eklerlerse süperolur ama anladığım kadarıyla burdaki yorumları kimse takmıyo... sen yaz istediğin kadar...

Unknown dedi ki...

aslında sadece uyanmışdeğil serinin dier kitaplarıda eksik mesala yanmış ve kader gibi...ama anladığım kadarıyla burdaki yorumları kimse takmıyo... sen istedğin kadar yaz.. kendi kendine konuş dur.... dinleyipte harekete geçen yok.

Unknown dedi ki...

onaylamayı biliyorsunuz madem diğer yorumlarıda dikkate alıp cevap versenize insanlara millet dört gözle serinin diğer kitaplarını bekliyor... huu sayın yetkili kime diyorum ben...

Unknown dedi ki...

onaylamayı biliyorsunuz madem diğer yorumlarıda dikkate alıp cevap versenize insanlara millet dört gözle serinin diğer kitaplarını bekliyor... huu sayın yetkili kime diyorum ben...

Adsız dedi ki...

baştan çıkarılmıştan sonra yanmış var yanmış eklermisiniz yaa

Adsız dedi ki...

admin baştan çıkarılmış kitabı tam degil düzeltirmisin 101. sayfada kalmış ama normalde 435 sayfa

Erol dedi ki...

Son kiptap eksik :S

Unknown dedi ki...

Yanmış yok mu?

Unknown dedi ki...

Yanmiş yok mu?

Unknown dedi ki...

Yanmış yok mu?

Adsız dedi ki...

baştan çıkarılmış neden yarım?

Adsız dedi ki...

baştan çıkarılmış 101 sayfamı eksik gibi duruyo eksikse lütfen düzeltelim

Adsız dedi ki...

paralı mı bedava mı ?

Adsız dedi ki...

uyanmış ne zaman gelirrr?

Adsız dedi ki...

seçilmiş serisinide ekleseniz 6 serilik bi roman. bilinmeyen, görünmeyen, ölülerle konuşan, beden hırsızı, geleceği gören ve beyin okuyan. eğer eklerseniz çok minnetar kalıcam başka hiç bi yerde bulamadım.

Unknown dedi ki...

ben ilk başta vahşiyi indirdim çok güzel açıldı daha sonra avı indirdim dosyayı açtığımda yazılar değişikti bunu nedenini söylerseniz veya çözerseniz sevinirim

Unknown dedi ki...

yaaaa bende ilk başta vahşiyi indirdim oldu sonra avı indirdim dosyayı açtığımda yazılar değişikti bunu nasıl düzeltebilirim

Unknown dedi ki...

baştan çıkarılmışın sadece yarısı varrr :(

Adsız dedi ki...

Ben ohmydollzdan Zeliha bende 9.kitap kader de dahil 9 seri var isteyene link atarım ve ejderhanın yemini kitabıda var bnde

Adsız dedi ki...

ben bunları indiremiyorum ne yapmam gerekiyo indirmem için

merve dedi ki...

Baştan çıkarılmışın sonu yok

Adsız dedi ki...

ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK... Paylaşım için teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Zeliha linklerini atarmisin lutfen

Adsız dedi ki...

Ndn yarm bu kitaplar yA

Unknown dedi ki...

bunu bilgisayardan hangi kısayoldan açtınız

Adsız dedi ki...

İntikam kitabını da yayınlar mısınız ?? :)

Adsız dedi ki...

Vahşi inmiyor bi baksanız

Adsız dedi ki...

Ya kitabımda 22 sayfa boştu günlerce bunu arıyordum gerçekten çok saolun süper 😄👍

Yorum Gönder

Yorum Bırak