Sayfalar

Hush Hush Kitabı Becca Fitzpatrick


Nora grey için aşık olmak planın bir parçası değildi. Okulundaki hiçbir çocuğu çekici bulmamıştı.  En iyi arkadaşı Vee'nin ona erkekleri itelemesine rağmen. Patch gelene kadar değil. Onun gülümsemesi ve bakışlarında onun  içini görebilmesiyle nora iyi yargılama yetisine rağmen ona aşık oldu. Ama birkaç ürkütücü olaydan sonra nora kime güveneceğini bilemiyor. Patch nora neredeyse orada gibi görünüyor ,ve onu en iyi arkadaşından bile daha iyi tanıyor.Nora patch'in kollarına düşmelimi yoksa ondan kaçıp saklanmalımı bilemiyor .Ve birkaç cevap aramayı denediğinde gerçeğin patch'in ona hissettirdiğinden daha fazla ürkütücü olduğunu anlıyor.

nora ölümsüzler ve düşen melekler arasındaki kadim savaşın ortasında kalıyor.ve işler taraf seçmeye geldiğinde ,yanlış seçim hayatına mal olabilir...
.

Pegasus Yayınları tarfından 2010 sonbaharında çıkarılacak kitap,hayranları tarafından sabırsızlıkla beklenmektedir

Seri'nin 2. Kitabı ise :Cresendo,henüz A.B.D'de de çıkmadı...

Derleme:Clodya Raymond

13 yorum:

Lordiz dedi ki...

pek kitap okumayan biri olarak kitabı merak ettim cidden bu arada kitabın ikincisinin adında harf hatası yapmışsın cresendo mu crescendo mu ? :D

Adsız dedi ki...

BU düşüş kitabıyla aynı hikaye ***

Adsız dedi ki...

hush hush cok guzeldı :) bayıldım yanı (: ama crescendo ne zaman türkıyeye gelır haberınız var mı ??

Adsız dedi ki...

alacakaranlık serisinden sonra bu kitabında büyük okur kitlesine sahip olacağından hi şüphem yok...

Adsız dedi ki...

aynen süper bir kitap sürükleyici 2. sini heyecanla bekliyorum

Adsız dedi ki...

hayatımda okuduğum en etkileyici ikinci kitap alacakaranlık serisinden sonra. ama bunu okonuyunca birinci sıraya yerteştirdim. inanılmaz sürükleyici ve tek solukta okunacak bir kitap sadece bir günümü aldı ve okurken damarlarımdaki bütün kanın çekildiğini ve bir sonra ki planda ne olacağını tahmin ederken buldum kendimi ikinci kitabın bir an önce çıkmasını bekliyorum.herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.....

Adsız dedi ki...

gece evi serisyle yarışır...
sürükleyici...
yakıyor!

Adsız dedi ki...

çok merak ettim bu seriyi :)

Adsız dedi ki...

ya hush hush türkçeye çevrildimi ? Lütfenn cevapp??

Adsız dedi ki...

crescendo ne zaman türkçeye çevrilcek bilen varmı ?

Adsız dedi ki...

fısıltı güzel bi kitap merak ederk uyumayı erteleyerek okudum bnce gerçkten güzl bir kitap ikinciyi almak için sabırsızlanıyorum...

Adsız dedi ki...

üçünüde okudum ve sanırsam 1 haftada bitirdim.mükemmel bişe.insan kendini kaptıramdn edemiyo.:))

Adsız dedi ki...

birinci kitabını okudum o kitapta alacakaranlık serisinin izlerini gördüm bu hoş bir şey olmasada kitap fena değil ama benim favoro serim son kitap final adındaki kitap yani...

Yorum Gönder

Yorum Bırak