Sayfalar

Gece Evi Serisi : Çaylak El Kitabı 101



176 sayfa
26 Ekimde Çıkacağı Düşünülüyor.

Gece Evi
Merhaba çaylaklar.Ben bu kılavuzun iyiye hizmet edeceğine güveniyorum.
Tüm çaylaklar Gece Evi'ne geldiğinde Çaylak El Kitabı 101'in bir kopyasını alır ve şimdi fanlarda sahip olabilir.Bu harika bi baskı olmalı.
İçinde orjinal hikayeler,eksiksiz bi vampir tarihi, ritüeller hakkında bilgi,vampir biyolojisi,değişim ve daha bir çok şey bulacaksın.

Çeviri:Clodya
clodyaclodya.blogspot.com

Çeviren ve Kaynak Belirtmeden Kesinlikle Kopyalanamaz!!!

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Okumak için sabırsızlanıyorum :) awakened çıkana kadar bununla idare ederiz .

Adsız dedi ki...

türkiye de ne zaman çıkacak.

sunasuna dedi ki...

daha belli değil.

Adsız dedi ki...

ohaaaa onu isTiormm ..

Adsız dedi ki...

bi an önce okumak için gerçehten bende sabırsızlanıyorum..

Adsız dedi ki...

Türkiyye ne zaman geliyor ???

Adsız dedi ki...

ya ne zaman geliyor türkiye ye uynmışı okumadan önce okumalı bu kitabıı

Adsız dedi ki...

türkiyede ne zaman çıkıcak?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu çaylak el kitabı türkiyeye gelmişmidir acaba ???? bilgisi olan varmı ???

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben ank.da görmüştümm ama kalın bişi diil yani iki günlük bile diil hemen biter ve içeriğine tam olarak bakamadığım için kısmen bilgi içerdiğinii hatırlıyorumm

Adsız dedi ki...

ya 176 ne ya? :D o ne öle .

Adsız dedi ki...

şimdi otu meraktan çatla fffff

Adsız dedi ki...

ocak 2011 de çıkacakmış

Adsız dedi ki...

ne zaman çıkacak çoooook merak ediyorumlütfen çabuk çıksın!:)

Adsız dedi ki...

8 ocaktaaaaaaaaaaaa <3

Adsız dedi ki...

çıktıııııııııııııııı süper ya tüm d&r mağazalarında var yanmış da var süper

Adsız dedi ki...

adsız en sondaki yani benim bi üstüm oluyo işte sen yanmışı aldın ben uyanmışı aldım ;)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir kitap tek kelime ile bayıldım :D

Yorum Gönder

Yorum Bırak