Sayfalar

Vampir Akademisi 7. Kitap / Spin-off serisi Kan Bağı ( Bloodlines )

Kitabın konusu ise şöyle: Sydney hem bir insan hemde bir simyacıdır. Küçüklüğünden beri bir aile işi olarak vampirleri ve insanların dünyasını birbirinden ayırmakta ve deyim yerinde ise pislikleri temizlemektedir. Hikaye Californiadaki bir lisede başlamakta , S...ydneyin özel hayatı , işi ve aşkı hakkında bilgiler öğrenirken Rose – Dimitri ve Adrian konusunda da ipucları toplayacağız.

Ceviri ve Düzenleme – OnreadTakım (Buket)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ya peki ne zaman cıkcak ??

Adsız dedi ki...

evt yaa ne zaman cımcak !!! bizi bilgilendirin lütfennnn

Adsız dedi ki...

ne zaman ckcak ve kitabi rose anlatmyo mu..?

Adsız dedi ki...

ne zmn çıkacak ve ne zaman türkiyeye gelecek?..

Adsız dedi ki...

Burdan anladığıma göre Sydney anlatıyor

Adsız dedi ki...

ben sdneyin anlatması taraftarı degilim o zaman kitabın bir anlamı kalmaz

Adsız dedi ki...

serinin tüm kitaplarının ismi ?

Adsız dedi ki...

amknadljsenrfnae

Adsız dedi ki...

serinin tüm kitapları sırasıyla vampir akademisi,buz öpücük,gölge öpücük,kan sözü,ruh bağı ve son fedakarlık.

Adsız dedi ki...

son seri 2012 nin sonlarında çıkacak

Adsız dedi ki...

vampirakedemisi serisinin 7.kitabını almayın paranıza yazık ben aldım ve iğrenç sdney in ağzından anlatılıyor rose ,lisa ,christian,dimitri,st vladamir in hiç birinde n bahsetmiyor(böğğğğğğ):(

Adsız dedi ki...

kitabı rosenin anlatması taraftarıyım

Unknown dedi ki...

nerdeyse vampir akademisiyle ilgisi yok ama 7 olarak geçiyo nasıl bi şey bu

Unknown dedi ki...

hem kitabı rose anlatmasa bi anlamı kalmaz her şey rose da bitiyo lissa yla bağı olan o simyacı değil ki saçmalıyolar simyacı her şeyi biliyoda sanki

Adsız dedi ki...

vampir akadedemisiini okudum gercekten güzeldi 7. kitabı sdneyın anlatmasına uzuldum daha okumadım fakat dusunuyorum okuyan varmı yorumarınızı beklıyorumm ona gore alacagım

Yorum Gönder

Yorum Bırak