Sayfalar

Son Albümler / Ne Dinlemeli?




Öncelikle belirtmeliyim ki bu bölümde ne yazık ki şarkı indirebilmeniz için link paylaşmıyıcam,sadece dinleyebilmeniz için bi kaç şarkı önereceğim.Zaten şarkıları  veya albümleri indirebileceğiniz bir çok site mevcut.

       Zakkum bir kaç hafta önce Her Gün Sonbahar albümünü bizimle paylaştı.İlk dinlediğimde 13 şarkıdan yalnızca iki tanesini beğenebilmiştim ama ilerleyen günlerde fikrim değişti.Hani bazı şarkıları ilk dinlediğimizde sevmeyiz de sonradan bağımlılık yapar ya; işte Zakkum'da böyle bi albüm yapmış.En sevdiğim şarkılara gelirsek: Her Gün Sonbahar,Acıta Acıta,Ben Ne Yangınlar Gördüm,Tutukluyum ama albümde kötü şarkı yok hepsini en az iki kez dinlemenizi tavsiye ediyorum.
       Keremcem de kendi adını verdiği bi albüm çıkartmış kendisini pek dinlemem ama albümde iki şarkı var ki müptelası olduğumu söyleyebilirim.Yaşıyorum Hala,Berbat.Bu ikisini mutlaka dinlemelisiniz.
        Sesine,söz yazma yeteneğine hayran olduğum bi adamdan bahsetmek istiyorum şimdide;Fettah Can.Yalanlar Cumhuriyeti isimli albümünü yeni dinledim sayılır ama içinden bazı şarkıları şimdiden otuz kez falan dinlemişimdir.Son Gülen İyi Güler,Kalp Ağrısı çok ciddi bağımlılık yapıyor benden söylemesi.Murat Boz'dan dinlediğimiz Özledim şarkısı meğer Fettah Can'a aitmiş,albümde bu şarkıda var.Bu adamın her gün farklı bir şarkısını keşfediyorum."Bunuda mı o yazmış?" oluyo tabi sonra.Neyse albüme dönersek hepsi buram buram Fettah Can kokuyor,kaliteli.Şu kötü olmuş yada şunu dinlemiyorum diyemiyorum bile.Siz yine hepsini dinleyin. =)



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Bırak