Sayfalar

Hush Hush Serisi 3: Silence’dan Bir Bölüm


Kapakla birlikte yayınlanan son kitaptan bir bölüm. Kitap 4 Ekim’de yurt dışında raflardaki yerini alacak…
Aramızdaki mesafeyi kapattı. Beni kendine doğru çekeceğini düşünmüştüm ama geride durdu. Bense şaşırmış ve ağlamamaya çalışıyordum. Bana doğru eğilip arkamdaki kapının kolunu tuttu. Bedeninden yayılan parfümün kokusunu alabiliyordum. O kadar tanıdık kokuyordu ki , baharat ve sabun kokusu alabiliyordum. Taze anılar aklıma hucum etti , öyle bir andı ki katlanılması zordu. Bana dokunmasını arzuluyordum. Beni tutmasını , boynuma sarılmasını ,öpmesini sadece bana ait özel sözleri fısıldamasını. Onu çok ama çok yakınımda istiyordum böylece gitmesi mümkün olamayacaktı.
” Bu burada bitmedi. ” dedim. ” Yaşadığımız onca şeyden sonra sadece beni ezip gecemezsin. Seni bu kadar kolay bırakmayacağım. ”
Onu tehtit ederek öylece durdum. Bu benim son hamlemdi.
” Seni korumak istiyorum.” dedi Patch sessizce
Çok yakınımda duruyordu. Öyle güçlü ve sıcaktı ki. Ondan kacamazdım , ne şimdi ne de sonra . O her zaman burada olacaktı , kalbimi ellerinde tutacaktı. Ona düşüyordum , değil kaçmak onun yanında kendimi bile kontrol edemiyordum.
” Ama koruyamazsın .

Düzenleme ve Çeviri Onread ( Buket)

21 yorum:

Adsız dedi ki...

son kitap mııııı? ya ama çok acımasızsın becca fitzpatrick. zaten ikinci kitap bitti diye az kalsn dudağm uçukluyodu. üçüncüyü de beklicem ve bitcek öyle mi? yan seri falan istemem. seri devam etsin

Adsız dedi ki...

hayır bu son kitabı dğil ben bu bölümü ikinci kitabında okudum. lütfen siten fazla tıklansın diye böyle saçma bir yalan oydurma bu 3. bölümden değiL.!!!!

sunasuna dedi ki...

Ben verdiğim kaynağın yalancısıyım.Orada öyle yazıyor.

Adsız dedi ki...

isterseniz her yere bakın bu 3. kitaptan bir bölüm admin doğru yazmış. hiç mi araştırma yapmıyorsunuz?ben bu kitap hakkında fazlasıyla araştırma yaptım.emin olabilirsiniz.3.kitap son.ve bu seri tüm kitapları sollar.patch'e bayılıyorum!

Adsız dedi ki...

evet ikinci kitabında böyle bir yer gecmiyor bence serinin cok uzamasıda iyi olmus grcekten büyüleyici bir seri.. patch mükmmeel

Adsız dedi ki...

arkadaşlar serinin tüm kitaplarını sırayla söylermisiniz

Adsız dedi ki...

fısıltı-çığlık-sessizlik

Adsız dedi ki...

yaaaa davamını sabırsızlık la bkliyrmmmm!!!

Adsız dedi ki...

ya nezaman türkiyede ve türkçe haliyle üstelik nerde bulabilirim

Adsız dedi ki...

evetttttttttttt sabırsızlanıym ama olcak okadar sonuçta süper ötesi bir kitab

Adsız dedi ki...

BEN DE OKUMAK ÇOK İSTİYORUM YA BULACAĞIM BU KİTAPLARI

Adsız dedi ki...

seri dört kitaptan oluşacak. yani dördüncü kitabı yazılıyor. 2012 de yayınlanacak. sanırım ilk yarısı tamamlanmış bile.

Adsız dedi ki...

ben 3. kitabı okudum ve 4. bir kitap olduğunu biliyorum evet kitap 2012 çıkacak

Adsız dedi ki...

ben serinin kitaplarını o kadar seviyorum ki bir günde yutuyorum. Üçüncü kitabı okudum çok güzel. Arkadaşlar ben Patch'ın ço büyük bir hayranıyım. Ölürüüüüüüüüümmm!!!!
Bağımlısıyımn serinin. Yayınlanan bölümün bir kısmı kitapta var bir kısmı yok.

Adsız dedi ki...

umarım 4 kitap son olur uykusuz gece geçirmekten yoruldum patche değermi değer

Adsız dedi ki...

arkadaş 4. kitabın olması lazım nora hangi tarafı düşman seçicek bilinmesi lazım öyle bir yerde bitti ki 4. kitap gelmezse serinin hiçbir anlamı kalmazzzayrıca patch benim :D

Kitaplığımdan Yansımalar :D dedi ki...

4. kitap çıktı bu seri harika ve türkiyeye kasımda felan gelcekmş kitap :(

Sabri Emin dedi ki...

son kitabın adı finale

Forever Young. dedi ki...

Umarım Patch'i seçer. Kovulmuş melekler nefilimler kimin umrunda umrumda olan tek şey norayla patch'in aşkı.

Forever Young. dedi ki...

Umarım Patch'i seçer. Kovulmuş melekler nefilimler kimin umrunda umrumda olan tek şey norayla patch'in aşkı.

Adsız dedi ki...

Ben su anda 2. Kitabini cigligi okuyorum ve bu seri 4 kitaptan olusuyo Fisilti Ciglik Sessizlik Final ve serisuper
Bir de PATCH benim
<3 <3 <3 PATCH <3 <3 <3

Yorum Gönder

Yorum Bırak