Sayfalar

Vampir Günlikler : Gece Yarısı Dönüş



Dönüş : Gece Yarısı

Vampir Günlükleri serisinin son kitabı olan Dönüş : Gece Yarısı 15 Mart 2011′de Amerika’da yayınlanacak. Yayınlandıktan sonra ön okumasını blog’umuzda bulabilirsiniz.

Fells Church’den kurtulanlardan bir kısmı kasabaya geri döndüklerinde kendilerini savaş alanı gibi bir ortamda buluyorlar. Meredith arayışının sonunda korkunç bir şey keşfediyor. Bonnie ise bütün kargaşayı açıklayabilecek bir beden dışı deneyim yaşıyor. Bu arada herkesin en güçlü dostu Damon , şu sıralar insan . Matt , Caroline ile yüzleşirken Elena da kendi hayatını etkileyebilecek en önemli soruyla yüzleşmek zorundadır.

Gerçekte kime ait ? Stefan yada Damon mı?

Çeviri için ön okumaya teşekkürler..

6 yorum:

Zeynep dedi ki...

Oha ! Çok süper bi haber bu. :)

Adsız dedi ki...

Doman a noluor yeniden vampir mi olucak insan mı kalıck ve nezaman türkiyde çıkıcak

Adsız dedi ki...

merak ediyorum yaa:) damonnın vampir olmasını çok isterim

Adsız dedi ki...

bugün bitirdim 4.kitabı .Bitirir bitirmez 5.kitabın arayışına başladım. Sanırım Damon tekrar vampir olcak.

Adsız dedi ki...

meredith in sırrını çk merak ediyorum asıl

Adsız dedi ki...

kaç haftadır sahaflarda gece yarısını arıyorum ama yok :( işallah damon un üzülecei şeyler olmaz elenada stefan ı değil damon u seçer

Yorum Gönder

Yorum Bırak